pátek 5. února 2016

lennon umřel, není to jasné ? ne, mně se všechno zdá.

čegískys (co?)
opět se ozývám z hloubi zapomenutých myšlenek. zas napíšu duchaplný článek a půl roku se neozvu, ale to neva ne ?
už odešly Vánoce, přišel další rok pln strastí a nepokojů. ale možná bude fajn.
aby jste byli trochu v obraze stručně vám popíšu můj prosinec:
6x divadlo
školy jak nasrané
cukroví plný břich
moc pěknota dárky
skončil asi nejlepší rok vůbec (zatím. co bude dál?)
k těm dárkům. dostala jsem asi dva lístky do divadla /závislost/, osm knih - na které nemám čas, ale jsem za ně moc ráda, nějaké další drobnosti a hlavně nečekaný (jako fakt nečekaný) lístek na MUMFORD&SONS.
jestli nevíte, cojsou zač, tak country/rock/folk kapela, která bude 20.5. v Praze. jou jou.
potom rovnou bez zavření víček se objevil leden, který je už též za námi:
divná brigáda
třikrát divadlo
koncert bombarďáků
školní ples
rozjeli jsme kapelu
to byly dva měsíce mého života ve zkratce. K prosincovým divadlům se vyjadřovat již nebudu, ale k tomu lednové jednomu ano.
12.1. jsem šla na obnovenou premiéru - divnej brouk aneb kdo zabil Johna Lennona.
v podstatě jeden velký monolog vraha prokládaný písněmi a hlavně Imagine - ve dvou jazycích.
naprosto neuvěřitelný herecký výkon hlavního herce. odejdete s šokovaným výrazem. bežte na to. do husy. v Brně.
školní ples byl taky fajn a ano vyhrála jsem i v tombole. ručník.
koncert bombarďáka? největší pecka. asi nevíte co to je, ale je to skupina Bongovy bombarďáci a jsou skvělý. mají totálně ujeté texty a všechno a to je přesně pro mě. najděte si je na spotify a hodím vám sem metaře.
nedostanete to z hlavy.

 
teď je únor a já to vidím na nejlepší týden v celém roce - zatím - je pátek a už jsem byla 3x v divadle (fidlowačka aneb kde domov můj, kamarádi nacvičených scének, neklid) a zítra jdu zase. viděla jsem dva kamarády, které jsem neviděla dva měsíce. hraju si na ukulele v naší kapele. a mám směnu jen v neděli. no, prostě sen.
 
jak to tak vidím, tak pokud bude další článek, tak nejspíš o nějakých tipech, knihách či divadle.
zatím se mějte.
janicepalice

Žádné komentáře:

Okomentovat