pátek 18. prosince 2015

tangotajm

Ha! Článek! To živá duše nečekala.
Tento článek pojmu krátce a jinak. asi. můj plán je napsat dojmy z jednoho divadelního představení.
jedná se o představení směšná interpretace.

toto představení bylo uvedeno do brněnského divadla Husa na provázku v listopadu tohoto roku. Od té doby jsem na tom byla již dvakrát. Poprvé velice náhodně, za zaměstnaneckou cenu 50korun a podruhé jsem na tom byla tuto středu, tentokrát za normální cenu.
celé je to věnované jednomu velice vlivnému a často nepochopenému muži. Milanovi Kunderovi.
Pokud toto jméno neznáte je pravý čas se zastydět. Je to spisovatel. Napsal převelice známá díla jako: Směšné lásky, Žert, Nesnesitelná lehkost bytí, Nesmrtelnost a další. Jedná se o nejpřekládanějšího spisovatele ČR.
Celé se to odehrává netradičně ne ve velkém sále, ale ve foyer (nevím jak se to píše, ale kdo neví co to je, je to tzv. předsálí, je tam šatna atd.). Diváci by se tam měli cítit namačkaně a vžiti do děje. Mají mít dojem, že se odehrává nad nimi jiné představení, ozývá se ze shora smích a dupot. Jednu osobu (Kunderu) hrají tři herci. Padají výroky z knih. Tančí se tango. argentinské. Venku na nádvoří se prochází kůň (jízda králů). Je to velký tanec s Kunderou.
Herecky dokonalé.
Po hodině vše skončí, ale herci vám oznámí, že je to pouze půlka.
diváci se rozdělují do skupin a mají možnost slyšet povídku od Kundery čtenou herci. K tomu víno a jednohubky. Nebo přichází možnost naučit se argentinské tango, které doprovází celou inscenaci.
Sama jsem si vybrala vždy čtenou povídku. Vždy od jiných herců. bylo to naprosto jiné. ale nemůžu si to vynachválit.
po návratu ze čtené povídky se pořád tančí tango. pořád se ho můžete naučit.
I já jsem si tango vyzkoušela a zatančila si i s hlavním hercem. dvakrát. moc milý chlapík. skvěle učí a tančí. bohužel já skvěle netančím. tak doufám jen, že to nebylo tak hrozné.

Na závěr vám všem jen chci toto představení doporučit. pokud jste z Brna nebo jedete na výlet, neváhejte. Husa na provázku. Směšná Interpretace.

Jinak mám pocit, že jsem v posledním měsíci utratila za lístky do divadla asi 600 korun. jak vás to chytne, tak nepustí.


v hlavní roli Jan Zadražil.
 
"Můj kamarád krab má krabici. Já jsem rak, tak chci rakev."


doufám, že se článek líbil. nebo ne.
čegískys.
janicepalice

Žádné komentáře:

Okomentovat