středa 6. dubna 2016

cože. duben. moc brzo.

zas jsem tu celou věčnost nebyla.
únor i březen jsou fuč a mně přijde, jako by se nic nedělo.
hned první dva týdny v únoru byly dva nejlepší za celý tento rok a pak už to bylo, jak to říci...celkem na hovno.
ale přeháním.
prázdniny jarní i velikonoční byly o ničem.
jediné, co stojí za zmínku je, že jsme s dramaťákem jeli do Oder a přehlídku. a líbilo se. a moc. a dostali jsme se na galavečer. a úspěch. a tak.
a potom ty divadla. všechny, co se páčila.
za nejvíc zmínku stojí asi
Mein Švejk (operetta.komedie.smrt.)
Bubiland aneb kabaret u politické mrtvoly /derniéra/
Uršula aneb faidra dve v jednej.
velice odlišná od sebe, ale do jednoho skvělá představení.
vše v huse.
dobré to divadlo.
školu nedávám. známky za nic nestojí. a nevadí mi to. nezabývám se tím.
taky se zdá, že už prokouklo jaro. a to se mi nelíbí. protože po jaru je léto a v létě je vedro a prázdniny a já nemám ráda vedro a prázdniny a slunko a léto a světlo a tak.
takže fuj.
a jediné co se nese jako dobré zprávy je, že jdu v červnu na PENTATONIX. vokální skupina. moc fajn.
a jedu v květnu na dva dny do Polska, takže dobrodrůžo. asi.

PENTATONIX. nejnovější cover na jednu špatnou písničku, ale výsledek je geniální. opravdu. moc moc sa mi páčí.

to jen tak jsem si teď pro vlastní potěšení napsala článek. jako kdybych nevěděla, co se mi v životě děje. no to je jedno. zatím. čegískys
/janicepalice/

Žádné komentáře:

Okomentovat