úterý 22. září 2015

jak se neučit.

Po dlouhé době přidávám článek plný zajímavých věcí (haha). Chci vám dát pár tipů jak se od školy trochu odreagovat nebo doporučit nějakou dobrou hudbu a tak. Nevím jak často to budu psát, ale napadá mě spousta filmů, knih... o kterých je škoda nevědět!

Tak první věc - HUDBA
tady je spousta interpretů, které ráda poslouchám , ale hodím vám sem jen dva.
Já poslouchám z 70% kapely a ze 30% zpěváky, zpěvačky u mě nenajdete.
Chci vám doporučit kapelu FALL OUT BOY.
Kapela má dlouhou historii, ale tak jako tak, vydaly nové album tento rok... a je skvělé!
Je to takový indie rock - mám ten pocit. nevyznám se v tom. určitě stojí za poslech.

jedna z mých oblíbených.

 
KNIHA
u knihy jsem dlouho přemýšlela, protože teď vůbec nemám čas na čtení, tak jsem vybrala jednu z prázdnin.
a je to Šťastný princ - Oscar Wilde
upřímně. ti, kdo o Wildovi ještě neslyšeli...styďte se!
jinak je to pohádka (teď si můžete říct: tyvole! ona čte pohádky... je jí pět?!), ano pohádka. Wilde má velice specifické pohádky a neřekla bych, že to nějak hlouběji pochopí pěti-leté děti. Je to čtená tak na hodinu - samotná pohádka. a dost zkrátí čas ve školních lavicích - teda pokud máte volnou hodinu.
 
FILM
 
jsem člověk přes superhrdiny a to, že jsem viděla temného rytíře až o prázdninách je ostuda. ale moc ten filmdoporučuji! vlastně se stal jedním z mých nejoblíbenějších filmů vůbec! temný rytíř je skvělý příběh koho jiného než batman proti Jokerovi, kterého hraje můj oblíbený herec, což je Heath Ledger. Naprosto dokonale zahraná role a vůbec se nedivím, že dostal Oscara!
 
 
líbilo se mi to tak moc, že teď mám metrový plakát jokera na stěně! a to je jediný plakát, co na stěně mám a stál mě pěkný prachy (takový ten kvalitní plakát) - takže to už je co říct!
Určitě se potom podívejte i na další díl - Temný rytíř povstal! ten je též naprosto úžasný a i přes moji lásku k herectví Josepha Gordona-Levitta, který zde hraje jednu z hlavnějších rolí, se mi líbil díky Jokerovi předchozí díl o něco víc.
 
JÍDLO
předposlední kategorie - jídlo!
je to snadné: upečte si cookies! né vážně... já peču cookies často a jsou rychlé, jednoduché a především dobré! dokonce jsme za ně vyhráli a jednu soutěž cookie -válíme!
Stačí vám
 - půlka másla (nebo hery)
- vajíčko (nebo dvě)
- hořká čokoláda
- 250g polohrubé mouky
-  půlka prášku na pečení
- špetka soli
- 125g cukru krupice
utřete veje s máslem a cukrem do pěny. přidejte mouku, sůl a prášek na pečení. nasekejte čokoládu na kousku a přidejte. udělejte na plech vyložený pečícím papírem kuličky - roztečou se na větší kolečka.
pečte na 180 stupňů na 20-30 minut - kontrolujte, protože mě se jednou připálily.
a hotovo! a je jich hodně, ale kdyžtak zdvojnásobte dávku.
 
poslední...NÁHODNÝ TIP
tohle je jen nějaká náhodná věc, místo, nebo cokoliv, co bych vám chtěla doporučit... a to je... začněte hrát na nějaký hudební nástroj! pokud hrajete, je to jen dobře! V dubnu jsem začala hrát na ukulele a dost mě to baví a vnitřně naplňuje. Co je lepší než tvořit - a hudbu?!? skvělé! teď jsem si pořídila i malý shaker- vajíčko abych mohla štěrkat do rytmu a i taková prkotina je zábava! pokud máte rádi hudbu je to nejlepší řešení. Ať už začnete hrát na kytaru, bicí, klavír nebo si pro začátek pořídíte tamburínu! navíc je krásný pocit, když slyšíte, že to zní správně! fotku mojí uk najdete někde na mém instagramu
 
tož to by pro dnešek stačilo. díky těmto tipům můžete na chvíli zapomenout na starosti, protože tohle jsou také radosti (ha! rým!). budu ráda, když mi v komentářích dáte vědět, jak se vám líbí tento typ článků a jestli jste něco vyzkoušeli. já pádím do divadla a předtím si ještě chvilku zabrnkám! mějte se
janicepalice
            
 
 
 
 
 

1 komentář:

  1. Pěkný článek, s tou hudbou to máme stejně- zpěvačky taky neposlouchám:D) Máš hezký blog^^

    http://carolinegrey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat