pátek 24. července 2015

to kouzlo úmorného vedra

Pravdou je, že žádné kouzlo není. Vedro je čirá hrůza a děs. Nevím, jestli jsem jediná kom tak vadí, ale je to strašné. Nejen, že je to nepříjemné, člověk se potí a sluneční paprsky vám chtějí usmažit ksicht, ale ještě k tomu mě z toho bývá fakt zle. Bolí mě hlava, točí se a někdy to fakt nedávám.
A proč to psát?
Byla jsem na 4 dny v jižních Čechách, na výletech a tak. Byla jsem u strejdy, který bydlí ve mlýně, což je naprosto skvostné místo. Ale abych se přiznala vůbec se mi tam nechtělo. je to 4 hodiny vlakem a to je k nevydržení. Cestou tam se to ještě dalo, ale zpátky...bylo ještě horší vedro a taky vlak asi třičtvrtě hodiny stál v nějaké zastávce. z naprosto nepochopitelného důvodu, který nikdo nevěděl. Ale přežila jsem a jsem zpátky.
tábor

 jindřichův hradec
více na mém ig @janicepalicee
 
Jinak celý dny vedro a jediný den začne pršet a co já?! Já jdu na koupák. ach ta moje logika. aspoň jsem si to užila a koupila předražené cibulové kroužky. poté i vysvitlo slunce.
taky jsem zkusila mé první ledňáky a dopadly celkem dobře. nikdo nepřišel o žádnou končetinu. Zkusila jsem kakaové se skořicí... jsou přeskořicované a ještě jsem je dochutila i jinak, ale mně chutnají.
teď zrovna přežívám bezpeněžní krizi a vedro v pokoji s větrákem. letní ideál.
já utráceč. hned na začátku července si koupím košili, mikinu, tričko, patery ponožky, kupuju furt kafe a aby to nestačilo, tak jsem si před týdnem objednala ze stránky tomasklus.cz náramek, který je na svůj vzhled trochu dražší, ale je z Dominikánské republiky, klusovský (vymýšlím nová slova) a je dost těžké najít pro mě náramek, který se mi líbí a tento byl ideální. teda pořídila jsem si pánský, ale je to jen o barvě. nechtěla jsem růžový. rovnou jsem objednala i plátěnku kamarádce a celý nákup vyšel i s poštovným na 440. zvláštní když to dnes došlo a platilo, týpek chtěl jen 400. tím líp.
taky jsem byla dneska i včera v kavárně (jsem to ale kavárenský povaleč), takže jsem zas utratila asi 160 korun. první kavárna je asi minutu od mého příbytku - větroplach (ovšem v Brně). vypadá celkem dobře, ale přijde mi drahá - můj názor. dala jsem si oblíbenou ledovou kávu a zvláštní, že si musíte připlatit zvlášť mlíko ( 3 kč), šlehačku (7 kč) a zmrzlinu (15 kč). samotné kafe stojí 45 korun a já trubka si zapomenu doobjednat mlíko. tak mám jen šlehačku. donesou vám malou sklenici s malým obsahem káva a nakonec to vyjde na 52 korun. v kofi-kofi dostanete ledovou kávu za 58 korun, je toho 0,4 l a s mlíkem a příchutí. přijde mi hloupé připlácet za mléko.
a další kavárna je nová na zelňáku (také v Brně) - cafe momenta. Ta je skvělá! pečou domácí dezerty přímo tam, tak je to trochu dražší, ale né výrazně (dortík - 55 korun). já si dala višňovo-čokoládový a zázvorovou limonádu a jsem maximálně spokojena! určitě tam zajděte pokud pojedete na výlet do Brna nebo z Brna jste.
a to už dohromady stálo 100, takže peníze mrknutím mizí... nádhera!
už jsem se opět rozepsala.
jinak jedu na tři týdny pryč - tři tábory - každý jeden týden
doufám, že to přežiju
bude ze mě táborník
mějte se
janicepalice
 
 

2 komentáře:

  1. Tábory ti hrozně závidím, já bych jela hned!!
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky. :-) Máš pravdu, takovýhle vedra a ještě když se jede autobusem, vlakem.. tak se to někdy nedá vydržet!
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat