pondělí 13. července 2015

Hlava plná nábytku

Zdravím!
Moje krutovláda nabírá nečekané obrátky. Píši třetí článek. Věřte nevěřte, já sama jsem nečekala, že se dostanu tak daleko.
Proč hlava plná nábytku? Jednoduše proto, že se náš (jsem v pokoji se sestrou) pokoj přestavuje. Vlastně né celý, jen některé kusy nábytku jdou jinam a některé do pokoje. Velice srozumitelné.
Včera probíhal největší proces. Až se pár věcí odklidilo, tak jsem sama, ano sama, začala brát věci do svých rukou. A to doslova. Poskládala jsem postele a komody, tak jak jsou teď a bylo to opravdu hodně práce, takže mám za sebou dost únavný a náročný den.
Člověk by si vlastně říkal, proč to píšu...a já sama nevím. jen tak.
Ale konečně náš pokojo vypadá plus mínus normálně. nezvyk.
další věcí je, že jsem se pokusila nakreslit minulý týden 1D. zaslala jsem to do tzv. soutěže. Rozhodně jsem to neposílala za úmyslem takovou soutěž vyhrát, spíš jsem chtěla vědět jak jsem na tom.
První zádrhel byl hned v tom, že nějaké další dvě týpky si vybraly naprosto stejnou fotku na kreslení a oboum se to povedlo o 100% víc, jak mně. Ale to nebyl takový problém, věděla jsem, že tam 70% lidí jsou lepší jak já, ale doufala jsem aspoň v nějaký "lajk".
A pak přišel moment, kdy se mi začalo snižovat sebevědomí. Neříkám, že moje kresba je kdoví co, ale některé tam jsou horší. A i ty mají o hodně víc jak já...Nechci znít nijak namyšleně (i když možná jsem, hahaha), ale nevim nevim.
A co dělám, když mám depku či snížený sebevědomí? Jdu si koupit ponožky. Ano ponožky jsou nejlepší kus oblečení, co můžete koupit. Dále jsem neodolala a koupila si i tričko slytherin (zmijozel - Harry Potter) a triko pro mého 4 letého bráchu Avengers. Člověk si jde pro ponožky a odejde s mnohem víc než čekal, ale zvedlo mi to náladu. hlavně ty ponožky. Bylo to balení po pěti, takže mám ponožky na další 4 depky. slevy jsou slevy. Kdyby jste chtěli mí neexistující a neviditelní čtenáři, abych udělala tzv. New in... jako ukázala nové věci (nejen ze dneška), tak napište.
Jinak zítra jedu do Znojma a na zámek Vran nad (nebo pod?) Dyjí, tak to bude nejspíš fajn.
Kam se chystáte vy??

Moje "supr čupr" kresba. né vážně to není nic moc, ale kdyby jste mi chtěli zvýšit sebevědomí, tak můžete tady. Hned vedle toho je i Niall, kterého jsem kreslila asi v březnu. 
 
ještě potom, co jsem si koupila ty věci, tak jsem zašla do Uga. Vždycky jsem si říkala, co mají lidi na těch šťávách a tak... a už mi to došlo. je to fakt dobrý, ale drahý, ale dobrý. Já měla spojení maliny, jablko, limetka, máta. Tak to zkuste. tohle chápu, ale bubble tea nikdy nepochopím. takový sranec všeho. fakt je to hnus.
 
na fotku se můžete podívat na mém instagramu.
 
tím končím další článek nesnesitelné délky. zvykněte si. všechny budou takové.
jo a sestra mi dneska oznámila, že jsem schizofrenik. to chceš.
mějte se.
janice palice

1 komentář:

  1. Jsi první člověk, od kterého slyším, že si kupuje ponožky když má depku, fakt super!:-DD
    Knižní koutek podivínky

    OdpovědětVymazat