středa 8. července 2015

Koncerty

Ano, rozhodla jsem se, že potěším tu velkou sumu neexistujících čtenářů a napíšu další článek.
Před čtyřmi dny jsem byla na koncertě (festivalu) v Mikulově. Celá ta akce mě donutila něco napsat. 
Koncerty jsou pro mě, když to hodně blbě řeknu "srdcová záležitost". Neznamená to, že jsem byla na nespočet koncertech, ale znamená to, že je to nejlepší věc, za kterou má člověk utratit peníze (dle mého názoru + jídlo). Má zkušenost s koncerty je asi taková: chodím na koncerty skupin, ve kterých hrají moji kamarádi, na koncerty mých dvou oblíbených (a jediných, co poslouchám) českých zpěváků a když se něco naskytně, tak i zahraniční, ale to se mi povedlo bohužel jen jednou - zatím!
Tuto sobotu jsem byla teda na koncertě Tomáše Kluse. Byl to třetí koncert tohoto zpěváka, jehož jsem se zúčastnila a řeknu vám, že to byl jeden z nejlepších zážitků! Tomáš je naprosto skvělý zpěvák a písničkář, jeho improvizace jsou úžasné a ta atmosféra se nedá vysvětlit. A jeho kytarista Jirka je prostě snad kouzelník... To, co on dokáže s kytarou je neuvěřitelné.
Nevím, jestli jenom já nebo i ostatní, ale mám ráda pocit, když si mě někdo pamatuje...Což zatím u něho je hrozně těžké, protože potkává denně tuny lidí, a proto si nesmírně vážím toho když s ním mluvím, fotím se s ním, nebo když se na mě usměje při koncerte, což se stalo. Takový dobrý pocit.
Celkové kouzlo koncertů je, že člověk zapomene na všechno, co se kolem něho točí každý den. Jen si užívá tu atmosféru.
Další, méně známý zpěvák, na kterého ráda chodím nese "jméno" Voxel. Nevím, jestli jste o něm slyšeli, ale má pozitivní pěkné písničky a je to skvělý člověk. Sice není tak slavný, ale také potkává spoustu lidí a tím jsem ještě radši, že si mě pamatuje. Naposledy, když jsem ho viděla, tak pronesl, jak rád mě znovu vidí a sám mi řekl, že si mě pamatuje. Hned se na ty koncerty chodí s lepší náladou.
A poslední, zahraniční zážitek je koncert, na kterém jsem byla v červnu. Jsou to One Direction. Teď všichni protáčíte oči v sloup nebo něco podobného, ale je to tak. Bývala jsem taková ta pochybná šílená fanynka, ale to je dávno (upřesňuji asi 2 roky) pryč. Teď je ovšem divné, proč jsem tedy byla před měsícem na jejich koncertě.
Ten lístek jsem dostala k Vánocům a abych se přiznala, přála jsem si ho. Sice jsem je tolik neposlouchala a byl to drahý lístek, ale jakmile jsem se dozvěděla, že budou ve Vídni, tak mě popadla nostalgie a jelikož jsem si za dobu šílenství k nim vybudovala nějaký vztah, tak jsem je chtěla vidět. A jsem ráda, že jsem jela. Sice opravdu 40 000 fanynek... to je sám o sobě zážitek, ale měla jsem vlastní místo k sezení a dobře jsem viděla, takže vše bylo v pořádku a já si to i tak náramně užila. Navíc myslím, že před pár lety bych z toho měla míň, jak teď, protože bych křičela a ječela a nevím, co ještě. Teď to bylo idelální a klidně bych šla znovu.
Pokud jste to dočetli až sem, tak jste opravdu dobří! Já sama, bych se na to asi vykašlala, kdybych viděla, tak dlouhý článek.
Jen chci říct, že choďtě na koncerty! Stojí to za to! Sice vás popadne třeba i týdenní tzv. pokoncertová depka, ale budete rádi, že jste tam byli!
Teď je čas na poslední věc, a to je moje pochlubení se fotkou.



































Omlouvám se za pohoršení mojí existencí.
Kdyby vám připadaly ty fotky podivné, tak je to proto, že paní přede mnou mu nabídla trdelník a poté naše konverzace probíhala asi takhle:
"klidně to ještě dojez"
"Né, já se rád fotím, když žvýkám"
A poté následovalo půl minuty, kdy mi u ucha hlasitě, ale opravdu hlasitě žvýkal, a to se prostě nešlo nesmát.
Poté jen dodal: "možná jsem žvýkal  trochu moc".

To bude vše...Následuje otázka: Na jakých koncertech jste byli vy? A co si o koncertech myslíte?
Pokud mě to bude bavit, tak se možná dočkáte dalšího velice smysluplného článku. A pardon za pravopisné chyby. Je jich určitě dost.
Mějte se!
Janice palice






1 komentář:

  1. Závidím ti fotku s Tomášem! :D Má úžasný písničky a moc ráda ho poslouchám!:) A je strašně fajn, že si tě pamatuje Voxel! :D
    A za 1D se nestyď, mám takový pocit, že si tímhle obdobím musela projít každá holka, nějak jako Tokio Hotel, ale buďme rádi, že už je to všechno za námi :D
    ladycaterpillar.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat