čtvrtek 27. října 2016

volno. už bude listopad.

po celém létě. rozhodnutí něco napsat.
léto bylo plné zážitků a krás. bylo toho moc. a byla jsem na The 1975, a na letní filmové škole, a spala jsem pod širákem a týden ve stanu. takžetak. září bylo. přežila jsem ho. těžce. světlé chvilky byly, ale přeskočme září na říjen.
ten je teď. teda končí. mám prázdniny podzimní. na začátku havel slavil 80. byla jsem na krásném festivalu, který byl jemu věnován. to bylo přenádherné,a venku je pořád celkem hezky.
a slavili jsme kamarádovi narozeniny. a za pět dní jsou moje a vůbec si to neuvědomuju.
taky se celý říjen nezastavuju. jen propadám a dostávám špatný známky ve škole, chodím do práce. chodím po doktorech. a pak si zajdu večer do divadla. třeba na oblíbenou baladu pro banditu.
ale mám lístek na The 1975. znovu. protože jsou láska.
a měla bych se učit. hah.
když mám volno, tak se nedívám na filmy, ani nekreslím, ani nedělám nic užitečného. jen se válím. zrtátačasu.
a bude listopad.
začne mýma 17. den potom jdu na špíl, který už odložily, ale teď už ne pls. čekám na to tři měsíce.
pak jdu na Kluse. a pak jsem na týden uvolněná ze školy. protože hrajeme. od rána do večera. pro školy.
moc pěkný.
jo a ještě naše třída chystá ples. to nám takynejde. jen se hádáme.
a to je tak. prostě žití v kostce.
ok.
čus.
atakhle to vypadalo 9/7 na rockforpeople. the1975. kudrlinykrásy. focenomobilem, tak proto ta kvalita.
janicepalice

Žádné komentáře:

Okomentovat